• Ät och lev Paleo – Paleoinstitutet, 2019
  • Awakening your feminine power course 2020
  • Shakti Yoga training 30 h, 2020
  • Cert. PI Kost- och hälsocoach – Paleoinstitutet, 2019
  • Stress- och avslappningspedagog med kognitiv inriktning – 2016-2017
  • Yoga Teacher Training RYT-200h – Urban OM, 2016-2017
  • Yoga for stress relief – Urban stress kurs – Pranayama och andning – Urban OM 24h, 2016, 2017
  • Mediyoga instruktör – Mediyoga Sverige 120h, 2018
  • Restorative Yoga – Yogayama 25h, 2018
  • Pranayama och meditation – Yogayama 40h, 2019
  • Gravidyoga – Atjmajyoti – 40h, 2019
  • Barnyogautbildning (barn 6-11 år) Kids yoga foundation, 2017
  • Universitetsstudier inom psykologi / folkhälsopsykologi / integrativ medicin- Stockholms universitet m.fl
  • Bas utbildning inom Medicin

Min hälsofilosofi – träning

Vardagsmotion är både gratis och väldigt tillgängligt, rör på dig så mycket du kan under dagen. Om du gillar att springa är några löprundor i veckan ett fantastiskt komplement. Lyft vikter ett par gånger i veckan för att behålla en hälsosam kropp och en balanserad inre miljö.

Min hälsofilosofi – kost

Vi mår ofta bra av animaliskt protein, bra kött från gräsbetande djur, höns som pickat fritt i jorden och fisk som levt i vilda vatten. Ät mycket grönsaker och frukt och rotfrukter utefter din kropps metabola känslighet. Undvik processad mat och om du mår bra av det, lägg in en lättare fasta då och då.

Min livsfilosofi

I vårt prestationsinriktade samhälle är det viktigt att tillåta sig stunder av ren och skär njutning och det behöver inte vara dyra komplicerade saker. Njut av att umgås med familj och vänner, njut av havet och skogen, njut av stillhet och vila, egentligen vad som helst som gör dig glad utan krav på effektivitet eller produktivitet. Viktiga bitar som ofta hamnar längs ner på prioriteringslistan